POMYSŁ NA….WALENTYNKI!

Do Walentynek został niecały miesiąc, więc dzisiaj mam dla Was materiały związane z tym oto świętem. Przygotowałam zestaw 8 obrazków ze słodkimi misiami oraz karty z wyrazami zawierające słownictwo takie jak: letter, teddy bear, present, balloons, heart, kiss, love, chocolate. Klikając w poniższy obrazek, przekieruje Was do folderu, w którym możecie pobrać flashcards&word cards.

Dodatkowo przygotowałam walentynkowe domino, które możecie wykorzystać zarówno na zajęciach u przedszkolaków jak i w klasach 1-3 SP.

Poniżej serduszka, które możecie wydrukować ( koniecznie w kolorze) a na odwrocie nakleić obrazki, które na przykład ostatnio mieliście na zajęciach a chcecie powtórzyć w walentynkowy sposób. Gra jest bardzo prosta, polega na tym, że uczniowie losują serduszko i mówią co znajduje się na obrazku.

Inna opcja dla starszych uczniów to wzajemne naklejenie serduszek na plecach ( musimy mieć wydrukowaną taką liczbę serduszek jaka jest ilość uczniów), którzy podczas zajęć piszą sobie miłe rzeczy lub przymiotniki oczywiście w j.angielskim 😉 Serduszka możemy również przygotować na zwykłym kolorowym papierze technicznym, jeśli nie mamy możliwości wydruku w kolorze.

A na koniec coś ekstra, czyli kartka walentynkowa do uzupełnienia dla starszych uczniów 🙂

Edit (08-02-2018) przygotowałam również wersję dla najmłodszych 🙂

Mam nadzieję, że przydadzą się Wam walentynkowe materiały, jeśli tak to cała paczka materiałów czeka na Was tutaj. Możecie je pobrać, klikając w link poniżej.

ZAPISZ/ DOWNLOAD

 

Zachęcam do polubienia mojej strony na Facebooku: www.facebook.com/nauczycielkaangielskiegoblog 

 

Wszystkie karty zostały wykonane przeze mnie w programie Canva, walentynkowe grafiki pochodzą ze strony Freepik,  DESIGNED BY FREEPIK. Materiały powstały do prywatnego użytku, korzystam z nich w domu oraz w pracy ze swoimi uczniami. Nie są one przeznaczone do komercyjnego użytku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *